Unedited letters of Byron, Hawthorne, Moore, Lytton and Scott A. E. H. Swaen OriginalPaper Pages: 72 - 75
De infinitivus futuri in het Grieks en in het Nederlands D. C. Hesseling OriginalPaper Pages: 75 - 81
Les premières manifestations de la Renaissance dans la poésie lyrique néerlandaise (1544–1555) S. Eringa OriginalPaper Pages: 97 - 106
Half preceded or followed by the (in)definite article or other modifiers R. Volbeda OriginalPaper Pages: 140 - 145
De germaanse inflexieverschijnselen („umlaut” en „breking”) phoneties beschouwd C. B. Van Haeringen Aankondiging van Eigen Werk Pages: 189 - 190
De plaats van het attributieve adjektief in het moderne Frans C. de Boer OriginalPaper Pages: 193 - 202
L'édition strasbourgeoise de l'Institution chrestienne J. -W. Marmelstein OriginalPaper Pages: 211 - 228
Les premières manifestations de la Renaissance dans la poésie lyrique néerlandaise (1544–1555) S. Eringa OriginalPaper Pages: 228 - 237
Some notes on the metre of Shelley'sSensitive Plant A. G. v. Kranendonk OriginalPaper Pages: 267 - 274
Des Teufels Schöpferrolle bei Goethe und Hebbel Maximilian Josef Rudwin OriginalPaper Pages: 319 - 322
How does the under-plot inLove's Labour's Lost reinforce the central motive of the main action? C. van Heerikhuizen OriginalPaper Pages: 353 - 355
Observations sur Quelques Emplois Notables de L'Accusatif en Grec Moderne D. C. Hesseling OriginalPaper Pages: 355 - 358
Über den Einflusz der Mittellateinischen Litteratur auf die Französische und Deutsche Poesie des Mittelalters J. J. A. A. Frantzen OriginalPaper Pages: 358 - 371